2010. június 7., hétfő

Ágyban…



Újabban borozunk esténként…na nem az ágyban, de nem kell nagy alkoholizálásra gondolni, ez pohárral, mert állítólag egészséges…eléggé nyögvenyelősen megy, elvégre továbbra sem szeretjük az ízét.

Tegnap este új fajtát próbáltunk ki, eddig ez a nyerő, de igazából édes vörösbor nem létezik, pedig ha már alkohol, akkor édes. Na mindegy, nem bor véleményezről lesz most szó;)
Szóval ittunk. A. többet, én kevesebbet. Előtte szeretkeztünk egyet, a második körre felkészítő pihenésben iszogattunk (meg én erotikus sztorit is olvastam). Aztán A. letámadott, de nem hagytam magam, mert még akartam kicsit olvasni….elvonult és az ágyban várt rám…nem kellett sokat várnia. Odabent aztán orálisan vetettem rá magam, utána hangzott el az alábbi párbeszéd, ami jó öt percre megállította tevékenységünket, lévén röhögés közben nem lehet szeretkezni, vagy fordítva:P



A: Hogyan kényeztesselek?
N: Nézzük talán a jó öreg misszináriust…régen volt.
A: Oké, én leszek alul, vagy te?
N elkezd fulladozni a röhögéstől… A is hasonlóan érez, de azért próbálkozik;)

Mindenki megnyugtatására közlöm, hogy a közjáték ellenére sikerrel jártunk, s napi második mentünk is élvezetesre sikerült. Ha A.-n múlt volna, akkor lett volna harmadik is, mivel rá a bor felajzó hatással van…rám mondjuk álmosítóval:P

Nincsenek megjegyzések: