2012. január 10., kedd

Pezsgő december: erotikus adventi naptár


Két évvel korábban akartam írni erről, de akkor - annak ellenére, hogy magunknak megalkottam - elmaradt a bejegyzés, mert hogy a kártyák teljesítése helyett egészen mással voltunk elfoglalva;) Tavaly is elkészítettem, s ezúttal a megvalósításból is több sikerült, bár nem minden. Jelenleg marhára nem időszerű, de hát végre elkészültem a bejegyzéssel, s a jövőre nézve mindenképpen hasznos lehet.

Szóval a lényege az erotikus adventi kalendáriumnak, hogy december 1-24 között minden napra jut egy feladat. Találtam belőle több rendelhető változatot, többnyire horror áron. Létezik olyan verzió, amiben a feladatra utaló apróbb tárgyak vannak elrejtve (masszázsolaj, óvszer, szexruha, dvd, zenei cd), ez a verzió tetszett a legjobban, de mind a két évben adhoc készült, nem volt esélyem ennyire előre dolgozni, de talán majd idén;)

Szóval a legnagyobb munka igazából a feladatok kitalálása. Én egyik évben sem alkottam nagyot, ami a designt illeti, tavaly előtt kicsi borítékok voltak (csak hajtogattam, utána számoztam, tehát nekem is meglepetés volt, hogy melyik napra, melyik feladat jut), tavaly szívecskének hajtogattam össze a feladatkártyákat (ezúttal előre terveztem és pontos naphoz volt rendelve a feladat, amit mondjuk lehetett többnyire cserélgetni persze).


Desingban egyébként vannak ötleteim…ha előre készülünk és apróbb ajándékok vannak a feladatokhoz, akkor kis zacskókba lehet tenni. Ha csak a kártya, akkor az készülhet simán úgy, hogy egyik oldalán van maga a feladat, a másikon egy-egy erotikus fotó. Lehet erotikus fotókkal, rajzokkal, pózokkal dekorált tasakot/borítékot készíteni a feladatkártyáknak. És természetesen készülhet hagyományos nyitogatható verzióban is;)

Szóval a mi feladataink…többnyire nem ezek kerültek szó szerint a kártyákra, merthogy ahhoz nyilván felhasználtam a saját erotikus nyelvünket, a beceneveket, a spéci játékainkat:) De ötletadónak tökéletes. A két év között - milyen meglepő - akad bőven átfedés.

2010.
Büntetés kártya - Domunk színre lép
Csókkártya - Ahová a kártyát teszed oda kapod a csókot
Mozikártya - Beváltható egy olyan mozielőadásra, amire szokányban...bugyi nélkül kísérlek el
Erotikus pártaláló - Aki több párt talál, az választhat a kártyákon lévő pózok közül az este hátralévő részére. (Egy társas játékuk felhasználása)
Mesedélután - Erotikus történet felolvasása egymásnak...minél izgatóbb a hang, annál jobb.
Táncolj királylány - Ma este egy általad választott zenére erotikus vetkőző show-val kedveskedek
Erotikus masszázs kártya - Izgató, ráhangoló masszázs...tőlem neked.
Játékos ajkak kártya - Szabadon felhasználható, orális kényeztetésre beváltható kártya.
Pálca kártya - Dominánk keménykedik
Joni - Masszázs tőled nekem (A Joni masszázs egy speciális punci masszázs - ha nem felejtem el, majd írok róla)
Lesz képem hozzá - Erotikus fotózásra beváltható kártya
Féktelen szex - Autó tesztelő erotikus élmények
Izgató önzés - Forró vibrátoros maszti show
Szabadság – Szeretem - A mai nap a pihenésé
Kézimunka - Tőlem neked előjátéknak, vagy kimerítően...ez csak rajtad múlik
Fürge ujjak - Kézi kényeztetés tőled nekem
Édes álmok - A mai desszert: nutella...a cicikről
Szólóban - Kártyázzuk meztelenre magunkat (Solo nevű kártyajátékra utalva)
Gyertyafényes erotika - Szerelmeskedés a csak gyertyákkal megvilágított szobában
Vizes nyolcas - Ráhangoló játszadozás a habok között
Konyhashow - Féktelen erotika a konyhapulton
Igaz vagy bátor? - Játék az erotika kérdéskörében
„Ne mondd, hogy a széket kufircolja” - Vetkőzős tánc…tőled nekem
Hátsó bejárat - :)
2011.
December 1. - CSÓKCSATA
December 2. - EROTIKUS MASSZÁZS
December 3. - SEGÉDESZKÖZÖK NAPJA
December 4. - RÁHANGOLÓ SMS(Tőled nekem)
December 5. - SZEXFILMNÉZŐCSKE
December 6. - A MIKULÁS TUDJA HOL LAKNAK A ROSSZ LÁNYOK;)
December 7. - A RENDEZŐ SZÍNRELÉP
December 8. - GYERTYAFÉNYES FÜRDŐKÚRA
December 9. - LEBILICSNELŐ ÉLMÉNYEK
December 10. - EROTIKUS FELOLVASÓ EST
December 11. - VIBRÁTOROS MASZTISHOW
December 12. - FORRÓ FOTÓK
December 13. - SCRABBLE....CSAK EROTIKUS SZAVAKKAL
December 14. - SWINGEL SWINGER
December 15. - FEHÉRNEMŰ BEMUTATÓ
December 16. - PÓZPRÓBA (Keressünk új poziciót)
December 17. - KÉZZEL - SZÁJJAL (Tőlem neked)
December 18. - RÚDTÁNC;)
December 19. - CHATSZEX
December 20. - SÜL A SÜTI (Erotika a konyhapulton)
December 21. - A KIS KURVÁD CSAK RÁD VÁR
December 22. - SIMOGATÁSOK ÉJSZAKÁJA
December 23. - AJÁNDÉK CSOMAGOLÁS;) (Válassz csomagolóanyagot)
December 24. - GYERTYAFÉNYES ROMANTIKA

S ha lesz idén is, és nem felejtem el, akkor utólag felteszem majd;)

Nincsenek megjegyzések: