2009. február 24., kedd

Mit ne tegyen a swingerező a munkahelyén



Semmiképpen se halljon meg olyan mondatokat, mint az alábbi, de ha már meghallja, akkor legalább ne reagáljon rá semmit, még csak ne is mosolyogjon…legalábbis, ha nem akarja, hogy bárkiben is kérdések merüljenek fel.



Xy mesélte, hogy voltak swinger klubban és micsoda dolgok történnek ott



Ártatlannak tűnő, veszélyessé váló mondat:) Mosolyogtam, mire megkérdezték, hogy mit tudok, amire a válaszom az volt, hogy szerintem rosszul hallottam, amiből a fenti mondatot kimondó illető arra a következetésre jutott, hogy tudok valamit, majd erre elpirultam (régen nagyon pirulós voltam, mostanában többnyire már csak a swinger témával lehet pirulásra késztetni, de azzal nagyon). Sajnos a lényeget a sztorikat nem tudtam meg:(((( Pedig így már tényleg kíváncsivá váltam.

Nincsenek megjegyzések: