2010. január 8., péntek

Jogos kétkedés

Hosszú időre eltűntünk, az ok egyszerű, életünknek egy olyan szakaszához érkeztünk, amikor nem a swingerezés a legfontosabb. Avagy éppen a jövő swinger nemzedékével vagyunk elfoglalva, s úgy véljük, hogy a babagyártási időszakban, a várandósság alatt, s az első időszakban nem óhajtunk részt venni ilyen irányú mulatságokban. Mivel azonban ez a projekt váratlan nehézségeket vetett fel, hát úgy gondoltam, hogy mindenképpen visszatérek legalább az íráshoz. Sok friss eseményről nem tudok beszámolni, de legalább lezárom a félben hagyott dolgokat, s elmesélem, hogy attól, hogy nem keresünk intenzíven még történnek velünk érdekes dolgok, s beszélgetünk is a témáról, nem is keveset. De akkor szépen sorjában.


Szóval jogos volt a kétkedés. Tavaly májusban tényleg szerveztük az ominózus személyes találkozást, hát nem jött össze. Egyszer sem a mi hibánkból, még olyat is felajánlottunk a hölgynek, hogy egy viszonylag távollévő másik városban meglátogatjuk, ahová váratlanul kellett mennie, nem fogadta el az ajánlatot. El is maradt a kapcsolattartás, mert nem volt hajlandó semmi érdemlegeset elárulni magáról, illetve megmutatni az arcát (bármely intim testrészét szívesen mutatta a kamerába, de az arcát nem, egyetlen pillanatra sem, annak ellenére, hogy én eleget tettem több kérésének is, ő nem akart eleget tenni ennek az egynek). Ezen azért eléggé megsértődtem, s nem igazán vettem komolyan a majd találkozunkra vonatkozó ígéreteket. Jól is tettem, mert egy idő után eltűnt msn-ről. Nem is láttuk egészen az év végéig. Akkor valahogy előkerült és ismét fel akarta venni a kapcsolatot, hogy akkor végre találkozzunk. Bevallom nem én beszélgettem vele, hanem a párom, s nem is igazán tudom, hogy mire jutottak, de már nem zárkóztam el a találkozástól…bár az intim kapcsolattól már igen. Mondanom sem kell, hogy ismét egy lezáratlan beszélgetés alkalmával tűnt el a hölgy, akiről azóta sem hallottunk, bár most már nem is szeretnénk hallani róla.

A történtek alapján sajnos bebizonyosodott, hogy jogos a kétkedés. Pedig jó lett volna, ha nem az.

Nincsenek megjegyzések: