2010. január 12., kedd

Norah blogja

Megszűnt az oldalsávon korábban megtalálható blog, mely régen egy pár és a hozzájuk beszállt harmadik úr blogja volt. A címen új blog jött létre, ott pedig a korábbit író hölgy az alábbiakról tájékoztatta a mostanit író hölgyet:

norah.blog 2009.11.16. 15:18:24
Szia Norah!
Norah vagyok. :) Nem, nincs tudathasadásom, csak most találtam rá a volt blogomra. Legalábbis címben.
Azért szeretnék szólni csak, nehogy meglepetés érjen: ezen a blognéven több, mint 2 évig erősen szexuális tartalmú blogot futtattam, nevezetesen minden álszemérmesség nélkül írtam én, a Párom és egy harmadik személy,a swinger életformáról illetve a többes szexuális kalandokról, nyíltan, de a lehető legkulturáltabb formában és tabuk nélkül igyekeztünk beszélni erről anonim módon. Miután "a foglalkozás elérte a célját" ahogy mondani szokás, illetve egyre kevesebb időnk volt a bejegyzésekre, ezért kb. 2 hónapja megszüntettem.
Ha ez nem zavar, akkor örülök, csak gondoltam szólok, nehogy meglepetések vagy kellemetlenségek érjenek amiatt, hogy velem azonosítanak.
Legjobbakat: egy másik Norah.

Nora(h) 2009.11.16. 21:05:57
Szia,
Köszönöm, hogy szóltál. Nem tudtam Rólad, illetve a lapról. Gondolom látod, hogy ilyen téma jelenleg még nálam nincs. :) Aki meg olvassa az olvassa. Ha meg megrohamoznának, akik ilyen témában szeretnének értekezni, majd találok valahogy megoldást rá. :)
Még 1-szer köszi ;)
Norah2

A magam részéről sajnálom, hogy a korábbi tartalmak így elvesztek, mert ugyan valóban régen került fel új bejegyzés, de a korábbiak tanulsága szerintem hasznos lehetett volna a későbbi nemzedéknek is. A korábbi blogot szerkesztő hölgy és két úr azonban nem így döntött:( Így döntésüket tudomásul véve levettem a blogot az oldalsávról, már csak azért is, mert a jelenleg a cím lévő blogról még nagy jóindulattal sem lehet elmondani, hogy hasonló olvasmány lenne tartalmilag a miénkkel;)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia(sztok),

köszönöm a meleg hangú megemlékezést a kis blogunkról, én is úgy gondolom, felettébb hasznos dolgot sikerült összehoznunk.

Természetesen a bejegyzések nem lettek az enyészeté, hiszen lementettük komplett a dolgot. Amúgy jó szokás szerint "jó lesz az még egyszer valamire". Hát ebben biztos vagyok.

Még egyszer köszönöm a hozzáállásotokat, természetesen maradok hűséges olvasótok:

Norah