2012. április 14., szombat

2x3

A "visszatérésünk" óta több látogatást is tettünk a TikTakban, így aztán már korábban is felfigyeltünk egy csinos leányzóra, akivel többször összetalálkoztunk - legyen mondjuk S. Aztán szilveszterkor végülis úgy alakult, hogy éppen az emeleten nézelődtünk, mikor éppen S. is egy párral karöltve szeretkezett, így ha már ott volt az alkalom, ezt a műsor választottuk. Nagyon izgató volt, amit csináltak, látszott, hogy összeszokott csapatról volt szó. Egy pillanatig el is gondolkoztunk rajta, hogy csatlakozzunk-e esetleg, mert S. cicijei csalogató közelségbe kerültek, de végül nem voltunk elég bátrak, így az élményektől felhevülve kettesben szeretkeztünk egy nagyot. Az élmény hatására viszont megbeszéltük, hogy de jó lenne megismerni S.-t, így a párom N. az este végén elkérte az email címét, és megkérdezte, esetleg van-e kedve velünk ismerkedni, és mivel pozitív volt a válasz, és kaptunk email címet is, így boldogan indultunk haza a "kincsünkkel".

Ezután hosszabban leveleztünk egymással, próbáltuk kicsit jobban megismerni egymást, illetve egy randit összehozni, és ennek kapcsán derült fény, hogy S. szintén fent van az eron, illetve ír blogot is. Amikor megnéztem, az volt egy újabb meglepetés, mivel már régóta kinéztem a reg.lapját ismerkedésre, és elég magas helyen is szerepelt a prioritási listán, csak mivel a reglapja sem a hagyományos volt, még nem jutottam el addig hogy valami frappáns levelet is tudjak fogalmazni, ami talán nem a kukába végzi.

Január végére sikerült egy randit leszervezni, ami technikai okok miatt elmaradt, aztán mindketten elég elfoglaltak voltunk és félig meddig véletlenül (azért csak félig, mert leveleztünk róla, hogy talán, de azért konkrétan mégsem állapodtunk meg semmiben), a márciusi maratonon akadtunk egymásba. Mi egy másik párossal voltunk éppen a klubban, és ő is csatlakozott a társaságunkhoz, elég sokat beszélgettünk, de mivel mondta, hogy nem érzi jól magát, mi nem erőltettünk semmit. Aztán meglepetésünkre ő invitált meg minket, hogy tartsunk vele az emeletre. Így is tettünk, szerencsére még mind a két zárható rész szabad volt, így az egyikbe be is költöztünk. Mivel még sosem voltunk előtte hármasban, én már eleve nagyon izgultam, meg közben elolvastam a blogját, és abból is kiderült, hogy nem mindennapi lányról van szó, és ezt szilveszterkor is láttuk. Először N.val közösen őt kezdtük el kényeztetni, ami nem volt ellenére, gyorsan meg is szabadult a ruháitól, és rögtön szabaddá is vált amit már lent is láttunk, gyönyörű nagy kerek cicijei vannak (N-val mindketten rajongunk a szép cicikért :), utána ő vette kezelésbe N-t, miközben én igyekeztem tovább kényeztetni. Utána következtem én, N, és S. felváltva, egyszerre, szóval azért nagyon izgi volt. S-nek "ördögi" technikája van, ahogy utólag is írtam neki, ezt természetesen pozitív értelemben.
Ahogy eddigi kalandjaink sorában, ismét nagyon szerencsénk volt a partnerünkkel, hiszen nagyon kedves, figyelmes, és türelmes partnerrel akadtunk össze, így ő maga is mondta, hogy nyugodtan kezdjem N-val, úgyhogy ennek megfelelően el is kaptam N-t hátulról, de azért ők sem maradtak tétlenek.
És akkor itt következne a happy end.. de ezúttal nem következik. Történt ugyanis, amikor végülis S. került volna sorra, annyira beparáztam a helyzettől, hogy a szerszám sztrájkba lépett. Nah, ez aztán végleg tacsra vágott, de a lányok nem voltak mérgesek, sőt! másodszorra is ajkaik segítségével megpróbálták "megnyugtatni" az ijedt kis huszárt, ami részben sikerült is, de lényegében nem tudtam maradandót nyújtani sajnos :(. Utána még beszélgettünk kicsit, aztán lementünk a társalgóba, és én teljesen összetörtem. S. utána is egy tündér volt (N. mindig tündér, hiszen 10 éve a párom, de egy idegentől, akik első sorban a szex miatt jönnek ilyen helyre, nem feltétlenül várható el a megértés) és nagyon megértő volt, vigasztalt - én meg jobbat nem nyújtani nem tudván, bocsánatot kértem tőle. Még utána táncoltunk kicsit, majd még egyszer elnézést kértem, és puszival öleléssel váltunk el egymástól.

Aztán persze jó sokat lelkiztem az ügyön. Másnap még összefutottunk a klubban, de csak beszélgettünk. Végül nem bírtam tovább, és párnapra rá írtam egy jó hosszú levelet neki lesz ami lesz alapon, teljesen őszintén. És nagyon kedves választ is kaptam, így folytattuk a levelezést. Nagyon boldog voltam, hogy a történtek ellenére még szeretne velünk találkozni.

Megbeszéltünk egy teljesen szexmentes randit, meghívtuk magunkhoz vacsorára. Sokat beszélgettünk. Ez nagyon hasznos volt.

Nem sokkal utána megbeszéltünk egy újabb immár erotikus randit. Abban maradtunk, hogy felvezetésnek kipróbáljuk az általunk kifejlesztett swinger társast.
És elérkezett a nagy nap, nagyon sokat készültünk rá, én főleg lélekben.
S. kérésére csak könnyed vacsival készültünk, és a játékkal. (használat közben aztán kiderült, hogy a játék a gyakorlatban átalakításokat igényel, de erről majd külön)
Sorra jöttek a kártyák, és egyre jobban elmerültünk az eseményekben. Volt tejszínhabos ruha rajzolás, lenyalás, fagyis nyalakodás, közös szopás, erotikus fotós feladat, szexrucis öltöztetés, csókolózás. Szóval mindenki kényeztetett mindenkit. Én egyébként zavarban is voltam, mert a lányok nagyon kitettek magukért ( én mindig zavarban vagyok, amikor engem kényeztetnek, akár a párom is, mert nem akarok önző lenni, viszont mást kényeztetni imádok, és nekem fontos, hogy neki jó legyen), szóval kaptam négycicis masszázst, közös szopást, fotókat mindkét lánnyal, simogatást, minden jót, amit férfi lányoktól kaphat.
Átjutottunk közben a piros mezőbe is, itt már a durvább feladatok következtek, és végülis abban maradtunk, hogy itt felfüggesztjük a játékot.
Most viszont S. volt az első, és az utolsó végrehajtott kártyának megfelelően az ágy szélén az ölembe ült, miközben N. nyalta, így kezdtük el a szexet. Majd utána a lányok kényeztették egymást és engem is kicsit, után a lányok 69-be váltottak, és így dugtam meg először N.-t orgazmusig, majd egy cserét követően S.-t is sikerült végre csúcsra juttatni. Ezután tartottunk némi technikai szünetet, aztán végülis abban maradtunk, hogy mivel S-nek mennie kellett lassan, így most az én végkifejletem következik. Ez a gyakorlatban azt jelentette, hogy neki kellett dőlnöm az ágy támlájának, és N. javaslatára a közös szopással támadtak a lányok. Ez a végére végülis S. "ördögi" technikáját és N. masszázs technikájában teljesült ki, és így is fejeztük be.

Mindenesetre egy nagyon klassz estén vagyunk túl, és azért itt is látszik, hogy ahogy a partnerek tanulják egymást, egyre jobb és jobb lesz.

Számomra már az első alkalom előtt is nagy kihívás volt S., utána meg különösen. Kihívás, hogy egy ilyen lányt kielégítsek, reméljük, hogy jó úton haladok ez irányba. Ebből még biztosan sokat kell gyakorolnom Vele kapcsolatosan a kéz és nyelvtechnikámat, mert ebben egyenlőre nem sikerült sajnos sikereket elérni. De nem vagyunk türelmetlenek, nagyon kellemes, izgalmas, élményekkel teli estén voltunk túl. Köszönjük S..

Nincsenek megjegyzések: