2012. április 15., vasárnap

Gabalyodunk

Péntek 13…hát ez már csak jó lehet, vagy mégsem annyira. A párossal már korábban találkoztunk semleges helyen. Szimpatikusak voltak, bár voltak kétségeink, úgy általában is, meg hogy ez kölcsönös-e. De a szimpátia az volt, s "viszonylag" hamar sikerült is leszervezni a találkozót…

Készültünk, amennyire az eddigi tapasztalatok engedték. Vacsorával és persze töménytelen mennyiségű piával vártuk őket. Na meg azzal a probléma körrel, hogy hogyan vezessük át a beszélgetést szexre, hiszen ott a játék, de arról ők nem tudtak, meg az elöző este fényében nem is állt szándékunkban hirtelen újra bevetni. Nyitva maradt a kérdés.

Nagyjából pontosak voltak, hoztak bort, bon-bont, ahogy illik:) Kellemes beszélgetéssel telt a vacsora - amit mondjuk többször megzavart I. - párosunk férfi tagja - telefonjának a csörgése, amit kifejezetten udvariatlan módon minden alkalommal fel is vett, nagyjából negyedik után már rászólt a párja, hogy tán nem kéne -, aztán még iszogattunk kicsit. Végül vendégeink hölgytagja - legyen mondjuk L. - egyetlen laza mozdulattal megoldotta a problémásnak tűnő kérdést, ugyanis, mikor kiment mosdóba, szexruhában tért vissza, mosolyogva, hogy na akkor ő átöltözött. Én is gyorsan ruhát váltottam (L. párja I. is, meg A. is ledobta a sok felesleges göncöt), aztán birtokba vettük a swingerhálót. 

Ott még kicsit pár pillanatot döcögött a kezdés, de aztán pár kérdéssel tisztáztuk, hogy kinél mi az ami belefér/kívánatos (fura volt, hogy csak az ágyban, de mindegy túlléptünk rajta). Kezdtük is a lányos játékot…lényegében a szexruhák azonnali levételével (nem voltak annyira jó szexruhák:P). Kényeztettem L.-t legjobb tudásom szerint, bár okozott némi döbbenetet, hogy a szőrtelensége hagyott némi kívánnivalót. Egyébként úgy tűnt aktivitásom, nincs is ez igazából ellenére, sőőőőőt;) Aztán volt némi viszont kényeztetés….hááááát ahhoz képest, hogy miket beszéltünk előtte, meg milyen képeket láttunk az adatlapjukon nem egészen erre számítottam. Bevallom azt hittem a bi játékokkal fel fogjuk gyújtani a szobát, ehhez képest azt kell mondanom, hogy aprócska lángok sem igazán voltak. Közben kezelésbe (szájalásba?:P) vettem a két fiút. Na itt pofára esés volt a köbön: I. teljes szőrösségében jelent meg, aztán helyből - kérdezés és finom próbálkozások nélkül - úgy gondolta, hogy akkor ő most mélytorokra küldi nekem a dákót. Lényegében csak azért nem hánytam le, mert annyira nem hatalmas méret, hogy az öklendezésnél komolyabb dolgot is kiválthasson. (Nem űzöm a mélytorok technikát…némileg alkalmatlan vagyok rá fizikailag…vagy ez csak kifogás, mert nem akarom megtanulni…ki tudja:P - S nem vagyok méret fetisiszta, sőt kifejezetten kerülöm az extra nagyokat, lévén nem fér belém, így kimondottan meglepő volt, hogy van az a méret, ami még bennem sem zavar sok vizet…de előre szaladtam). Szóval nem gyulladt fel a szoba a puncimon dolgozó nyelvtől, meg L. kérte is, hogy akkor vessük rá magunkat a fiúkra….mindenki a másik párjára. Nos igazán kíváncsi voltam, hogy mi lesz ebből. Gumik fel, aztán adjad neki. Mint említettem fentebb újabb meglepetés következett…nem tettem fel a kérdés, hogy na akkor már bent van-e tövig, de komolyan mondom, egy nagyobb tampon jobban kitöltött, sajnálom, de ez van. I. próbálkozott a cosmo által is megénekelt pózokkal, mármint mindennel, ami kisméretű férfiak esetében előnyös lehet, hogy azért elérjék a hölgy érzékeny pontjait, de nekem csak a fejemen ért el érzékeny pontot lévén egy idő után minden lökésnél koppantam az ágytámlához. Jaaa meg mondjuk kurvára dörzsölte az érzékeny kis puncimat a sok szőr a farka tövében, meg a golyóin:S Sebaj, véget vetettünk az akciónak, lévén puha pöccsel amúgy sem lehet baszni. Mert hogy nem volt folyamatos a keménység, meg amúgy is szomjoltó szünetet rendeltünk el.


A szünetben előkerült a felcsatis, amit párosunk magával hozott. Ezzel vonultunk vissza. (Itt egyébként újabb meglepetés ért…az általuk használt síkosítóval kapcsolatosan…mivel én eddig nem találkoztam még olyan swingeressel, aki simán csíkosban, vagy madarasban is beszerezhető síkosítót használt, nos ők igen. Nem tudom milyen, mert mi sosem próbáltuk, csak meglepett a dolog.) Na újabb tanakodás következett, hogy akkor ki csatolja fel…én bátorkodtam javasolni, hogy L., elvégre az övék, meg amúgy is neki van beállítva a szíjak mérete. Egy bi lánytól durva volt, ami itt következett, mert úgy adta elő, hogyháthaénnemakkorjómajdődeannyiranemisakarja. Így végülis én csatoltam fel, húztam rá óvszert, kentem rá síkosítót és repítettem a csúcsra L.-t. Miközben I.-t kényeztettem a számmal és az egyik kezemmel. Aztán volt némi párcserés nyalakodás, ujjazós történet emlékeim szerint…bár lehet, hogy ez korábban volt, mindegy is. A lényeg, hogy ebben kifejezetten kellemes volt I. akciója. Itt L. kivonult pár percre, ezalatt érkeztünk el az este legizgalmasabb mozzanatához, A. hátulról tol, miközben I.-t elölről sikerült keményre szopnom - igazi sikerélmény volt ez a korábbiak fényében. L. visszatérése után visszapárosodtunk, s ki-ki a saját ütemében jutott el a végkifejlethez. (Ez kifejezett kérés volt a részükről). Előre készültünk, adtunk kis törölközőt…aztán kértek pzs-t…nem kaptak, mondtuk, hogy azért van a törölköző. Aztán pihegés képpen még beszélgettünk az ágyon, én bontottam elsőként társaságot, de csak egy röpke mosdólátogatásra. Aztán L. elment zuhanyozni. De aztán még mindenki újra visszadőlt és beszélgettünk tovább. Végül ágyat bontottunk mindannyian, ők öltöztek, készülődtek, majd mosolyogva távoztak.

A távozás maga is érdekes volt, legalábbis az élmények fényében, mert hát L. nem minősíttetett igazán binek általam, de mikor elmentek, mégis úgy nézett rám, mint egy falat sütire (vesszőparipám ez a sütis dolog, mert ha a semleges találkozón nem úgy néz rám a csaj, akkor az már komoly jel, de náluk a semleges talin is megvolt ez a nézés). A. kísérte őket le, aztán még jól kielemeztük az éjszaka történéseit. Arra jutottunk, hogy bár emberileg szimpatikusak voltak többnyire, ennek ellenére szexuálisan nem egymást keressük.

Mivel ezek voltak az első komolyabb, vacsorával egybekötött itthoni swingerélmények (korábbi lakásban volt már, de az nem volt ilyen komoly, pontosabban nem előzte meg ilyen felkészülés;)), így azért akadt tapasztalat, de erről egy másik bejegyzésben majd.

Nincsenek megjegyzések: