2008. november 1., szombat

A fedő sztori, avagy a miért



Viszonylag kapcsolatunk elején elárultam a páromnak, hogy engem vonzanak a lányok is. Nem zárkózott el, de akkor sem lehetőségünk, sem ötletünk nem volt a cselekvésre. Pár évvel később egy msn beszélgetés alkalmával szégyenlősen bevallotta, hogy véletlenül rátalált egy oldalra, ahol hozzánk hasonló párok hirdetnek és beregisztrált. Nem haraptam le a fejét, sőt érdeklődéssel lestem meg az oldal. Átolvastam a hirdetésünket és cenzúráztam a feltett képeket, de magát a szerkesztést a keresést nem vettem át. Ha érdekes levelet kaptunk, vagy számunkra érdekesnek tűnő hirdetést talált, akkor szólt és véleményeztem, illetve teszem ezt a mai napig. Hamar lecsaptak ránk, friss hús voltunk, de ezt csak később értettük meg. ;)

Amikor megismertem a párom, nekem is be kellett vallanom valamit, miután a fentieket elmondta nekem, mégpedig: engem is vonzanak a lányok. Nincs mit tenni ellene, ez van. Az, hogy ő is vonzódik hozzájuk, az meg egy férfinak (persze itt is van kivétel irányú tapasztalatunk), olyan, mint a macinak a méz - azaz teljesen természetes eme csodálatos ajándéka a természetnek. És mint ilyen ajádékot, meg kell tenni minden, hogy a nők megajándékozhassák egymást illetve minket ezzel. Ígyhát az elméleti háttér tisztázását követően csak a megvalósítás rögös útjai következhettek. Aminek egyik kezdte lett az ilyen jellegű oldalon való regisztráció.


Nincsenek megjegyzések: