2008. november 5., szerda

Hol is lehet keresgélni



Ha megszületett az elhatározás és tisztáztuk magunkban, amit úgy érezzük, hogy előzetesen tisztázni tudunk, akkor jön a keresés maga, ami érdekes és izgalmas.

Sokan bátran belevágnak és a swingerklubban kezdenek, nos nálunk ez inkább a magasabb szintet a további nyitást jelentette, de nem vagyunk egyformák. A klubokról már írtunk tapasztalatot és még fogunk is, így ezt most nem ragoznám tovább.

Korunk nagy vívmánya az internet, ami azért nagyon jó szolgálatot tud tenni esetünkben (kiderítettük, hogy régen erotikus újságokban hirdettek a párok…lassú és nehézkes volt állítólag). Több oldal is rendelkezésünkre áll, van amelyik fizetős minden szolgáltatás esetében van amelyik csak némelyikben és vannak teljesen ingyenesek is. Nem emelnék ki konkrétan egyet sem, mindenki találja meg a magának megfelelőt. A linkek között fent vannak az általunk ismertek. (Továbbiak linkjét nagyon szívesen fogadjuk.)

Egy másik internetes lehetőség a fórumok és chatek világa. Fórumon már próbálkoztam, de nem jártam sikerrel, sajnos azt kellett tapasztaljam, hogy az illetőnek csak a szája volt nagy. Chaten nem keresgéltem ilyen témában. Más témában chateltem félreérthető névvel, elég szépen volt kapásom, de sajnos nagyon sok volt a furcsa ember. Mostanában nem voltam semmilyen témában chatek felé, nem tudom milyen a felhozatal.

Tanácsaim a netes keresgéléssel kapcsolatosan: még véletlenül se használjon senki olyan e-mailcímet/nicket/msn-skype nevet, amiből konkrétan ki lehet hámozni a nevét. Rengeteg ingyenes e-mail szolgáltató van, ahol beregisztrálhatunk egy olyan nevet, amivel nem olyan könnyű eljutni hozzánk. (Személy szerint a gmail-t ajánlom, mert szerintem elég megbízható és hát méretileg verhetetlen). Ha nagyon paranoid vagyok akkor még azt is mondom, hogy akár egy kártyás telefont is érdemes fenntartani erre a célra, mert sosem lehet tudni, hogy ki hogyan él vissza a telefonszámunkkal, főleg ha az esetleg még céges is. Mindenképpen fontos, hogy legyen pár jó erotikus jellegű, arc nélküli fotónk, illetve pár mutatható nem erotikus jellegű ruhás, arcos (utóbbihoz további ajánlatom, hogy olyan kép a legalkalmasabb, amelyik egyébként is fent van a neten). Azt csak zárójelben és finoman említem meg, hogy az arcos erotikus képek milyen veszélyesek, illetve, hogy az iwiw-en miket ki lehet deríteni valakiről néhány semmitmondónak tűnő adatból. (Néha elmerengek rajta, hogy lehet, hogy nem is annyira poén, hogy az NBH üzemelteti). Szerintem az sem hátrány, ha a hirdetés nem csak a legfontosabb paramétereket tartalmazza, hanem akár pár sort is (tényleg csak párat, a túl hosszú sem jó), ami segít a többieknek eligazodni, illetve természetesen nagyon fontos, hogy a valóságnak megfelelően legyen kitöltve – úgyis kiderült a turpisság előbb utóbb. Aztán ha valakinek reagálsz a hirdetésére, akkor nem árt, ha itt sem csak két szót írsz, ha tényleg elolvasod a hirdetést a válasz előtt, és ha fel vagy készülve arra is, hogy nem fogsz választ kapni. Ha pedig sikerült valakivel azonos nevezőre jutni, akkor – ha keresési feltételek ezt megkövetelik – mindenképpen ajánlom a lányok telefonos beszélgetését, mint további dolgot megelőzve, mert nagyon sok kellemetlenségtől kímélheti meg magát az ember. Ez csak egy pár pillanatos beszélgetés, és a valós pároknál csak a nagyon friss keresgélők szoktak meglepődni rajta, de megérteni még ők is megszokták. Főleg ha utána elmondjuk nekik, hogy miért is volt rá szükség.

Na de nézzünk inkább egy következő lehetőséget. Szórakozó helyek – értve itt a meleg és nem meleg helyeket is. Személyes tapasztalat nincs, de azért egy nem meleg szórakozó helyen elég kevéssé tudom elképzelni, hogy spontán kialakul valami. Persze ez lehet, hogy csak az én bátortalanságomat mutatja, hiszen én nem mernék leszólítani senkit. Bátrabbaknak ez is egy jó alternatíva lehet. Meleg bárokban lényegesen egyszerűbb a helyzet, persze ez erősen függ a keresési szempontoktól:P

Ami pedig utolsóként eszembe jut, az nem igazán alternatíva legalábbis szerintem – illetve ahogy tapasztalom más swingerezők szerint sem. Ez pedig az ismerősök köre. Saját tapasztalatról viszont be tudok számolni ebben a témában: bejön az egyik barátnőm, és hát többször beszéltük a párommal, hogy őt bevehetnénk harmadiknak. Nos bepróbálkoztam nála, csak szóban, beszélgetés szintjén. Teljesen lelkes volt, megvolt a részéről is az érdeklődés, de mégsem jött össze a dolog (eddig). Mert közben bepasizott és sikerült egy olyan ritka példányt kifognia, aki szerint nem hogy nem izgató, ha a barátnője egy másik lánnyal van, hanem egyenesen gusztustalan:( (Fogalmazhatunk úgy is, hogy a pasi letiltotta a dologról…ami azért nem jó alap egy kapcsolatnak, de ez más téma). A lényeg, hogy bátorság, hátha összejön a barátok/ismerősök között a vágyott személlyel. De azért azt kalkuláljuk bele már az elején, hogy nem tudhatjuk előre a reakciót és jelentheti egy ilyen beszélgetés a barátság végét is. Nekem ilyen szempontból (is) szerencsém volt.

Ha az online ismerkedés sikerrel járt, akkor szerintem minél előbb érdemes a személyes találkozót megejteni, mert azért mégiscsak ott dőlnek el a végleges dolgok. Annak ellenére, hogy volt részünk olyan élményben is, ahol a szex előtti semleges helyes személyes találka kimaradt, mégis azt mondom, hogy ez a legjobb. Mert bárkinél találkoztok, az már valamilyen szinten kényszerítő, főként az elején. Arra is fel kell készülni, hogy előfordul, hogy nem jelenik meg valaki a megbeszélt helyen és időben és nem is jelentkezik, hogy miért. :(
Ha minden klappolt és személyesen is tetszetek egymásnak, akkor – tapasztalom szerint – nem érdekes sokat várni a következő találkozásra. Aki úgy érzi, hogy további ismerkedésre van szüksége, az folytathatja még egy darabig semleges terepen. Nekünk az a tapasztalatunk, hogy nem szükséges húzni az időt – pedig az elején mi is úgy gondoltuk, hogy több semleges tali után történhet csak valami, de hát ez az amiről írtam már, hogy menetközben derülnek ki igazán a dolgok. Hogy szexuálisan mennyire passzoltok össze, az szerintem az első alkalomnál kiderül, innen már látszik, hogy van-e értelme folytatni és tovább fejleszteni a kapcsolatot.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok!

Nemrég kezdtem el felfedezni, hogy jópár blog foglalkozik azzal a témával, ami nekem is az egyik kedvencem. Találtam pár szimpatikus hangvételű blogot, köztük a Tieteket. Bátorításként mondom, hogy nekem tetszik, csak így tovább. :)

Ami miatt tollat ragadtam, az kérdés, ami szerintem egész nyilvánvaló.

Szinte az összes blogon azt olvasom, hogy milyen nehéz párt, harmadikat (negyediket, ötödiket) találni, és ezt a saját tapasztalataim is megerősítik.
A swinger klub egy remek találmány, de nem abban a formában, ami számunkra elérhető - gondolok itt az említett iq light látogatókra, nem szimpatikus partnerekre stb.

Tehát a kérdésem az, hogy arra nem gondoltatok, hogy létrehozzatok egy saját "klub"-ot? Lassan bővülő létszám, megválogatott szereplők, otthonos ( vagy azzá tett ) helyszín, saját szabályok...